نوشته شده توسط : amirbsh

برای بهبود پیشرفت دانش آموزان ، 15 سال آخر مدرسه اصلاحات در برنامه درسی دوره ، آموزش متمرکز شده است روش ها ، و تربیت معلم. با این حال استینبرگ ادعا می کند که اینها اصلاحات بسیار کم انجام شده است ، زیرا دانشگاهی است این موفقیت بیشتر توسط زندگی کودکان خارج از کشور شکل می گیرد دیوارهای مدرسه ، به ویژه والدین ، ​​همسالان و چگونگی آنها وقت خارج از مدرسه بگذرانید. اگر این کشور قرار است چرخش کند پیشرفت تحصیلی ، یکی از مهمترین مشکلاتی که باید مورد توجه قرار گیرد شیوع بالای والدین از کار افتاده است. استینبرگ تخمین می زند که تقریباً از هر سه پدر و مادر یک ایده ندارند اینکه فرزندشان در مدرسه چگونه کار می کند و از هر شش نفر یک نفر اینگونه نیست مراقب باشید که آیا فرزند آنها در مدرسه نمرات خوبی کسب می کند یا نه پروفسور هاروارد رابرت پاتنام 2 موافق این ارزیابی است اهمیت تشویق به مشارکت خانواده ها در آنها آموزش کودکان او نوشته است که انتخاب بین 10٪ افزایش بودجه مدرسه یا 10٪ افزایش والدین مشارکت ، او در مشارکت والدین سرمایه گذاری می کند.

چه شواهدی از ارزش مشارکت خانواده در آموزش وجود دارد؟

شواهد روشن است. وقتی والدین درگیر آنها می شوند در مدرسه ، دانش آموزان نمرات بهتری می گیرند ، نمره بالاتری می گیرند آزمونهای استاندارد ، و ترجیح می دهد کمتر ، و همچنین انجام داده است سوابق حضور بهتر ، آرزوهای بالاتر و مثبت تر نگرش در مورد مدرسه و مشق شب. چه بیشتر ، اینها تأثیرات مثبت برای کودکانی که در آن بزرگ می شوند مهم است خانواده های محروم ، بسیار استرس دیده. ما همچنین می دانیم که مهمترین تأثیر در والدین درگیر می شوند یا از مشارکت در آنها مستثنی هستند آموزش کودک معلمان و مدیران است. چه معلم ثابت کرده است که مهم تر در چقدر آگاه است والدین در مورد کمک به فرزندشان در کار مدرسه بیش از هستند تحصیلات والدین یا وضعیت تأهل. با این حال فقط 4٪ تا 15٪ از معلمان در زمینه مشارکت والدین دوره کار کرده اند.

چه سیاست ها و برنامه هایی به خانواده ها کمک می کند تا فرزندان خود را آموزش دهند؟

سیاست گذاران علاقه مند به ارتقا موفقیت مدارس باید به دنبال آن باشند. مشارکت های خانوادگی ، مدرسه ای و اجتماعی یکی از راه های این کار است سیاست گذاران می توانند مشارکت خانواده را ایجاد کنند. در سطح ملی ، هزینه از این مشارکت ها برای هر دانش آموز حدود 20 تا 30 دلار برای همه دانش آموزان است ، منطقه و هزینه های دولتی علاوه بر این ، مناطق مدرسه با یک مورد از بودجه برای مشارکت ها از کیفیت بالاتری برخوردار است 25. برنامه های مشارکت مراقبت از کودک با کیفیت بالا به معنای بهبود قابل اندازه گیری است در مهارت های زبان ، ریاضی و اجتماعی تا کلاس دوم. که در در واقع ، یک مراقب بی کیفیت را جایگزین یک مراقب عالی کنید آمادگی مدرسه کودک را 50٪ بهبود می بخشد. بیشتر نگاه می کنم در جاده ها ، کودکان در مدارس پیش دبستانی با کیفیت بالاتر احتمال بیشتری دارد دستمزد بهتری کسب کنید و دبیرستان و دانشگاه را به پایان برسانید. 27 ، 28 ، 29 ، 30 برنامه های مدرسه تابستانی به کاهش روند کاهش کمک کرده است دستاوردی که در بین کودکان فقیر در طول تابستان رخ می دهد ماه ها. هم بچه های محروم و هم محروم در این دوره یاد می گیرند همین میزان در طول سال تحصیلی. در طول تابستان ، نمرات آزمون کودکان با مزیت بهبود می یابد ، در حالی که محروم است بچه ها آب پا می کنند. در پایان دوره ابتدایی ، گسترش شکاف موفقیت بین بچه های کم درآمد و متوسط ​​آنها همسالان کلاس را می توان به طور کامل با یادگیری تابستان توضیح داد تلفات. در پاسخ ، آکادمی تابستانی بالتیمور استفاده کرد داوطلبان دانشگاه برای آموزش مدرسه تابستانی به مهد کودک ها در مناطق فقیرنشین و شهری. بعد از سال سوم دانش آموزان 32. افزایش نمره آزمون خواندن برنامه های خارج از مدرسه ، تجربه های یادگیری را فراهم می کند برای کودکان مدرسه ای در محیط های تحت نظارت. در مطالعه اخیر در مورد 25 برنامه ، مشارکت دانش آموزان منجر به مدرسه بهتر شد عملکرد ، نگرش مثبت تر نسبت به مدرسه ، بالاتر است عملکرد آموزشی و بهبود حضور در مدرسه.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amirbsh

یک سیستم یادگیری مبتنی بر آموزش رسمی اما با کمک منابع الکترونیکی به عنوان آموزش الکترونیکی شناخته می شود. در حالی که تدریس می تواند در کلاس ها یا خارج از آن انجام شود ، استفاده از رایانه و اینترنت ملفه اصلی آموزش الکترونیکی را تشکیل می دهد. آموزش الکترونیکی همچنین می تواند به عنوان شبکه ای باشد که انتقال مهارت و دانش را امکان پذیر می کند ، و ارائه آموزش به تعداد زیادی از گیرندگان در همان زمان یا زمان های مختلف انجام می شود. پیش از این ، با صمیم قلب پذیرفته نمی شد زیرا فرض بر این بود که این سیستم فاقد عنصر انسانی مورد نیاز در یادگیری است.

با این حال ، با پیشرفت سریع در فن آوری و پیشرفت در سیستم های یادگیری ، اکنون مورد استقبال توده ها قرار گرفته است. معرفی رایانه اساس این انقلاب بود و با گذشت زمان ، چون ما درگیر تلفن های هوشمند ، تبلت ها و غیره می شویم ، این دستگاه ها در کلاس ها برای یادگیری جایگاه مهمی دارند. کتاب ها به تدریج با مواد آموزشی الکترونیکی مانند دیسک های نوری یا محرک های قلم جایگزین می شوند. دانش همچنین می تواند از طریق اینترنت به اشتراک گذاشته شود که به صورت شبانه روزی و در هر مکان و هر زمان قابل دسترسی است.

توضیحات: ثابت شده است که آموزش الکترونیکی بهترین وسیله در بخش شرکت ها است ، به ویژه هنگامی که برنامه های آموزشی توسط MNC برای افراد حرفه ای در سراسر جهان انجام می شود و کارمندان می توانند مهارت های مهم را هنگام نشستن در اتاق هیئت مدیره یا برگزاری سمینارها بدست آورند ، که برای کارمندان همان سازمان یا سازمانهای مختلف تحت یک سقف انجام می شود. مدارسی که از فناوری های یادگیری الکترونیکی استفاده می کنند یک گام جلوتر از مدارسی است که هنوز رویکرد سنتی نسبت به یادگیری دارند.

بدون شک ، پیشبرد مفهوم آموزش غیر الکترونیکی با کمک کتاب و سخنرانی نیز به همان اندازه مهم است ، اما نمی توان اهمیت و اثربخشی یادگیری مبتنی بر فناوری را کم اهمیت دانست یا کاملاً نادیده گرفت. اعتقاد بر این است که مغز انسان به راحتی می تواند آنچه را که از طریق تصاویر یا فیلم های متحرک مشاهده و شنیده می شود ، به یاد بیاورد و با آنها ارتباط برقرار کند. همچنین مشخص شده است که تصاویر بصورت جدا از توجه دانش آموز ، توسط مغز برای مدت طولانی تری نیز حفظ می شود. بخشهای مختلفی از جمله کشاورزی ، پزشکی ، آموزش ، خدمات ، تجارت و سازمانهای دولتی با مفهوم آموزش الکترونیکی سازگار هستند که به پیشرفت یک کشور کمک می کند.

 

آموزش از راه دور



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amirbsh

حدود دو ماه از تعطیلی مدارس در بیش از 190 کشور می گذرد که 1.57 میلیارد کودک و نوجوان - 90٪ جمعیت دانش آموزان جهان را تحت تأثیر قرار داده است.  این بسته شدن ها به عنوان یک اقدام برای مهار ویروس Covid-19 سریعاً پشت سر هم اتفاق افتاد.  به همان سرعت ، دولتها تدابیری را برای یادگیری ادامه کار از طریق سیستم عاملها ، تلویزیون و رادیو در آنچه که گسترده ترین آزمایش در تاریخ آموزش بوده است ، به کار گرفتند.  اما وقتی نوبت به بازگشایی مدارس می رسد ، سرعت بسیار نامشخص است.  طبق داده های یونسکو ، 100 کشور هنوز تاریخ بازگشایی مدارس را اعلام نکرده اند ، 65 کشور برنامه ای برای بازگشایی جزئی یا کامل دارند ، در حالی که 32 کشور سال تحصیلی را به صورت آنلاین پایان می دهند.  با این حال ، برای 890 میلیون دانش آموز ، تقویم مدرسه هرگز تا این حد تعریف نشده است.

 چه موقع و چگونه بازگشایی مدارس یکی از سخت ترین و حساس ترین تصمیمات در دستور کارهای سیاسی امروز است.  آیا بازگشایی مدارس ایمن است یا خطر احیای مجدد عفونت ها وجود دارد؟  عواقب سلامت روان کودکان و رشد اجتماعی کودکان خردسال چیست؟  آیا دانش آموزان در واقع یادگیری از راه دور دارند؟  و وقتی زمان فرا می رسد ، مدارس چگونه بازگشت دانش آموزان را تضمین می کنند و به فراگیرانی که در تعطیلی مدارس عقب مانده اند کمک می کنند؟

 این تصمیم پیچیده است زیرا شیوع همه گیر همچنان ادامه دارد و نه به صورت خطی.  شواهد کافی در مورد خطرات انتقال وجود ندارد.  در همه جا ، محدودیت به تدریج برداشته خواهد شد ، با بسیاری از علامت های س onال در مورد نحوه مدیریت روند ، تا حد زیادی زیرا ویژگی های زیادی از ویروس وجود دارد که ما فقط نمی دانیم.  با این وجود ، حتی با وجود عدم اطمینان فعلی ، دولت ها می توانند مدارس پیش بینی شده و آماده بازگشایی مدارس را با رعایت ضمانت های لازم تأمین کنند.

 دبیرکل سازمان ملل متحد ، آنتونیو گوترس اخیراً از دولت ها و اهدا کنندگان خواست تا آموزش را برای همه کودکان از جمله حاشیه نشینان در اولویت قرار دهند.  ائتلاف آموزش جهانی برای حمایت از دولت ها در تقویت یادگیری از راه دور و تسهیل بازگشایی مدارس ایجاد شد.

همانطور که می توان انتظار داشت ، هرچه وقفه در مدرسه بیشتر باشد ، افت یادگیری بیشتر خواهد بود.  از این رو ، مدارس زودتر می توانند بازگشایی شوند ، خطر آسیب طولانی مدت به سفرهای یادگیری و رفاه میلیون ها کودک کمتر است.  ما نگران هستیم که تعطیلی طولانی مدارس باعث افزایش نابرابریها ، تعمیق بحران یادگیری و آسیب پذیرترین کودکان در معرض خطر افزایش بهره برداری شود.  ما از بحران های دیگر می دانیم که هرچه کودکان حاشیه نشین بیشتر از مدرسه خارج شوند ، احتمال بازگشت آنها کمتر است.  پس از بحران ابولا در آفریقای غربی ، ما شاهد افزایش میزان استثمار جنسی و بارداری نوجوانان بودیم ، که نشان می دهد دختران به ویژه در تعطیلی مدارس در معرض خطر هستند.

 مدارس فقط مکانهای یادگیری نیستند.  آنها از حمایت های اجتماعی ، تغذیه ، بهداشت و حمایت عاطفی برخوردار هستند که امنیت زندگی برای افراد محروم است و این در همه کشورها از کم تا درآمد بالا اعمال می شود.  بر اساس برنامه جهانی غذا 370 میلیون کودک به دلیل تعطیلی مدارس وعده های غذایی را دریافت نمی کنند.  از آنجا که نیمی از دانشجویان جهان به رایانه خانگی دسترسی ندارند ، احتمال از دست دادن یادگیری در این دوره تقریباً اجتناب ناپذیر است.  این ضرر چقدر بزرگ خواهد بود به اثربخشی کانال های جایگزین که مورد استفاده گسترده قرار می گیرد بستگی دارد.  اما در هر صورت ، هرگز به طور کامل جبران نخواهد شد.  به این موارد انزوای اجتماعی از دوستان و معلمان ، اضطراب ، جابجایی و مرگ احتمالی عزیزان در بدترین موارد را اضافه کنید و تلفات روانی تعطیلی مدارس روز به روز افزایش می یابد.

 این یک مسئله ساده برای سنجش خطرات و مزایا نیست.  اولویت مطلق صیانت از زندگی و رفاه جوامع ، از جمله کودکان و کارکنان آموزش است.  حتی اگر هنوز نمی توان تاریخ ها را اعلام کرد ، اکنون برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس آغاز می شود.

 مشاوره و ارتباط با والدین ، ​​معلمان ، دانش آموزان و جوامع عمومی برای درک نگرانی ها و رفع آنها ضروری است.  این اطمینان و حمایت از بازگشایی مدارس را که پیش نیاز برای اطلاع رسانی سیاست ها ، تأمین اعتبار و اقدامات عملیاتی است ، تضمین می کند.  پیام اصلی این است که این تصمیمات خاص زمینه هستند و به ظرفیت مدارس برای کاهش خطرات انتقال عفونت و ترویج رفتارهای سالم بستگی دارد.  شرایط بحرانی برای ارزیابی شامل دسترسی به صابون و آب تمیز برای شستن دست و پروتکل های مربوط به مسافت اجتماعی است.  ایمنی همچنین می تواند به معنای کاهش تعداد دانش آموزان در محل ، از طریق شیفت مضاعف ، اولویت بندی پایه های اولیه یا گروه های هدف خاص یا ادامه دادن یک رویکرد یادگیری ترکیبی باشد.

 پس از ایمنی ، باید بر روند بازیابی یادگیری تمرکز شود - از ارزیابی نتایج یادگیری در تعطیلی مدارس ، اطمینان از بهزیستی اجتماعی-عاطفی آنها و اقدامات لازم برای رفع اختلافات از طریق روش های درمانی.  حمایت از معلمان و پیشرفت حرفه ای آنها برای موفقیت ضروری است.

 بازگشایی مدارس در طول این بحران جهانی بازگشتی به حالت عادی نیست.  ما باید کارها را نه تنها متفاوت ، بلکه بهتر انجام دهیم.  همانطور که حاشیه نشین ترین دانش آموزان بیشتر در معرض خطر عقب ماندن از روش های یادگیری از راه دور بودند ، آنها باید اولویت هر استراتژی بازگشت به مدرسه باشند.  مدارس مجبورند آنها را به طرز فعالانه ای برگردانند و از آنها پشتیبانی کنند.  این امر می تواند مستلزم رویکردهای یادگیری انعطاف پذیر ، شیوه های گسترش دسترسی به کودکان پیش از مدرسه ، کودکان آواره و مهاجر ، اقلیت ها و سایر گروه های مستثنی باشد.  این امر به رسمیت شناختن چالش خاص دختران و مادران جوان است که ممکن است با قوانین ورود مجدد در مدارس روبرو شوند و مانع از دسترسی آنها به آموزش شوند.  خطر برخی دانش آموزان ، به ویژه دانش آموزان در دوره متوسطه ، که مدت طولانی از مدرسه منصرف شده اند تا هرگز به مدرسه برنگردند ، بسیار زیاد است.  این خطرات را باید با سیاست های عمومی فعال مانند کارزارهای ارتباطی ، افرادی که بیشترین خطر را دارند ، درگیر شدن با خانواده ها و جوامع یا ارائه بورس های تحصیلی کاهش داد.

 همانطور که در گزارش بانک جهانی در مورد تأثیر همه گیر بر آموزش و پاسخ های سیاستی بحث شد ، ما باید از نوآوری ها استفاده کرده و درسهای مهم استفاده از فناوری در این مقیاس بی سابقه را جمع کنیم تا به حالت عادی جدید برسیم.  این می تواند یک نقطه عطف برای استفاده از آموزش های جدید برای مقابله با بحران یادگیری و ارائه الگوهای یادگیری فراگیرتر و خلاق تر باشد.  اکنون زمان ساختن بهتر ، ایجاد سیستم های آموزشی فراگیرتر و آماده تر برای مقابله و رفع بحران احتمالی در آینده ، از جمله سیستم های مرتبط با اقلیم است.  و بیش از هر زمان دیگر ، این زمان برای محافظت از آموزش و بودجه آموزش و پرورش از عواقب اقتصادی و اجتماعی همه گیر است.

 از آنجا که ما آرزوی یکسانی را برای مدارس برای بازگشایی به موقع و ایمن و حفاظت از حق تحصیل هر کودک مشترک داریم ، یونیسف ، یونسکو ، برنامه جهانی غذا و بانک جهانی با همکاری یکدیگر راهنمایی تولید می کنند که توصیه های عملی برای مقامات ملی و محلی در مورد چگونگی  برای حفظ امنیت کودکان هنگام بازگشت به مدرسه.  چارچوب بازگشایی مدارس به عنوان ابزاری انعطاف پذیر برای سیاست گذاران و برنامه ریزان طراحی شده است که همه عواملی را که باعث می شود این تجربه برای دانش آموزان ، معلمان ، مدیران ، والدین و جامعه وسیع تر به موفقیت برسد برجسته می کند.

 

فراگیر



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amirbsh

سرپرستان مدارس از سراسر کشور عقیده مشترک دارند که بازگشایی مدارس آنها در این مقطع ایمن نیست ، زیرا ویروس کرونا همچنان با سرعت بالایی گسترش می یابد ، و ماه ها هیچ واکسنی پیش بینی نمی شود. بعضی از مدارس شیوه های آموزشی خود را با سازش انجام می دهند که دانش آموزان را یک روز در هفته به کلاس می فرستند تا بتوانند ضمن کمک هزینه و یا آموزش آنلاین خود را آغاز می کنند تا کمک اضافی لازم را کسب کنند که در تنظیمات یک به یک آسانتر است.

 

مهم نیست که سازمان های آموزشی محلی شما چه مسیری را انتخاب می کنند ، مطمئناً نوعی یادگیری آنلاین درگیر خواهد بود ، و در اینجا 5 نکته برای کمک به بچه ها برای آمادگی بهتر برای ترم آنلاین دیگر ارائه شده است.

 

1. آن را به یک روز در مدرسه تبدیل کنید

ممکن است به نظر احمقانه به نظر برسد که فکر کنید روزانه از صبح می گذرید تا "آماده" شوید تا در اتاق خود بنشینید و به یک مانیتور رایانه نگاه کنید ، اما این در واقع وسیله ای کاملاً مؤثر برای کمک به دانش آموزان است که متمرکز بمانند و به هدف خود برسند.جوانان خود را تشویق کنید که از خواب برخیزند ، دوش بگیرند ، صبحانه بخورند و حتی لباس بپوشند تا تحت تأثیر قرار بگیرند. این باعث می شود ذهن و بدن بسیار آماده تر از حالت خاموش کردن زنگ هشدار و یک کامپیوتر در یک حرکت باشد تا به قولی "آماده رفتن" شوند.

 

 2. به طور سرگرم کننده برنامه ریزی کنید

از آنجا که اکنون برنامه های بچه ها ، یک بار دیگر ، در اطراف صفحه رایانه چرخش می یابد ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که صفحه رایانه فقط برای مدرسه نیست. صحبت با والدین دیگر و راه اندازی پاتوق مجازی با دانش آموزان می تواند آن ها را به سطوح بالا ببرد و همچنین سطح علاقه در یادگیری مبتنی بر رایانه ی آنها کمک کند. نسخه های آنلاین بازی های زیادی وجود دارد که از طریق فناوری اشتراک گذاری صفحه نمایش قابل پخش است ... و بازی های ویدیویی خوب با ویژگی های چت قطعاً سرگرم کننده نیز هستند.

 

3. ساعت بی صدا!

گرچه در یک مرحله جزئی در طول روز مدرسه ، یک دانش آموز می تواند با تمرین بی صدا بودن ، نادیده گرفتن خود و شرمساری بالقوه خود را نجات دهد و اطمینان دهد که می داند قبل از انجام هر کاری خاموش است یا خیر؟ شرمندگی می تواند به اضطراب منجر شود ، و اضطراب می تواند به افت شدید تمرکز و اراده منجر شود ، بنابراین مطمئن شوید که به فرزندانتان کمک می کنند تا خود را برای موفقیت آماده کنند.

 

4. برنامه ریزی  زمان دور از صفحه نمایش

یک راه عالی برای شکسته شدن روز مدرسه ، اطمینان حاصل کردن از زمان دور بودن از صفحه برای ایجاد شکاف در فضای باز است. شکاف می تواند در آماده شدن فرزند شما برای نشستن و تمرکز در مقابل صفحه برای باقی مانده روز مؤثر باشد.

 

بیش از هر زمان دیگر ، مهم است که از تکنولوژی فاصله بگیرید و چند ساعت از آن جدا شوید. پیاده روی خانوادگی کنید یا در بیرون بازی کنید تا کمی انرژی بگیرید. تشویق تلاشهای خلاقانه مانند کلاس هنرهای خانگی ، درسهای موسیقی یا نوشتن می تواند برای فرزند شما درمانی باشد و در استعدادهای دور از نور آبی آسیب دیده صفحه نمایش رایانه ، سنگفرش شود.

 

5. برای موارد ناگوار آماده شوید

هر زمان فناوری برای هر نوع ارتباطی ضروری به نظر می رسد ، به نظر می رسد شانس چیزی که با این فناوری اشتباه گرفته می شود 100 برابر شود. اگرچه احتمالاً درست نیست ، اما همان ذهنیت "آه خیر" باید وقتی که (به احتمال زیاد ، باید) حفظ شود. اگر با اتصال در کلاس آنلاین اشتباه می شود. معلمان اکنون کلاس های آنلاین خود را ضبط می کنند ، بنابراین آرام ماندن ، حل مسئله ، پرش به عقب در هر زمان ممکن و رسیدن به معلمان پس از جلسه کلاس ، نباید چیزی برای نگرانی باشد!

 

از آنجا که جهان همچنان به سمت راه اندازی محل کار دور افتاده تر حرکت می کند ، این کلاس های آنلاین شیوه های قالب سازی است که در محیط کار مدرن یافت می شود ، بنابراین با ارائه نکاتی به بچه های خود می توانید نشانگرهایی را که ممکن است ارتباط مستقیمی با کلاس آنها  نداشته باشد ، به شما کمک کند. همانطور که این نکات ذکر شده در اینجا به آنها کمک می کند تا از تنظیمات کلاس آنلاین استفاده کنند.

boonka



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amirbsh

امروزه آموزش مجازی تبدیل به یک نیاز جهانی شده ، و اگرچه این روش ها نشان دهنده یک تجربه متفاوت از آموزش سنتی در مدارس است ، اما گزینه ای است که روز به روز فراگیر تر می شود ، خصوصاً دربین افرادی که دسترسی به مراکز آموزشی برایشان دشوار است و یا شاغل هستند و وقت کافی ندارند . با این وجود ، این سؤال در ذهن ما مطرح می شود که آیا آموزش های مجازی در به دست آوردن اطلاعاتی که برای کسب مدرک تحصیلی و یا ارتقاء سطح شغلی مؤثر است یا خیر؟

 

اگر دارای مدرک مجازی هستید یا قصد دارید که در کلاس های آنلاین شرکت کنید ، خبر خوب این است که ، طبق مطالعات اخیر MIT ، دوره های تحصیلی مجازی به همان اندازه مؤثر هستند که به طور سنتی در یک کلاس یا سالن سخنرانی تدریس می شدند. در حال حاضر یکی از نقاط قوت این نوع کلاس ها این هست که دانش آموزانی به یادگیری در این نوع کلاس ها می پردازند که می خواهند کنترل تحصیلات خود را به دست گرفته ، برنامه های خود را خودشان تعیین کنند و از طریق یادگیری تجربی ، تجربه ای ارزشمند کسب کنند. در اینجا به برخی از دلایلی می پردازیم که چرا دانش آموزان و افرادی که به دنبال افزایش سطح تحصیلی خود هستند ، به دنبال آموزش های مجازی می روند .

 

نگاهی به گذشته آموزش های مجازی

اولین دوره آموزش از راه دور ، حدود سال 1995 ارائه شد. در آن زمان ، دانش آموزان انگیزه کمی برای مطالعه مجازی داشتند ، زیرا ارائه این دوره ها بسیار محدود بود. با این حال امروزه ، در سراسر دنیا دانشجویان این کلاس ها می توانند مدرک های تحصیلی خود را در بسیاری از رشته ها کسب کنند. دانشجویان می توانند مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد و حتی گواهینامه را در زمینه های مختلفی از جمله عدالت کیفری ، مطالعات امنیتی ، تبلیغات رسانه ای ، مطالعات بورس ، مطالعات دفاعی و استراتژیک ، مدیریت ساخت و ساز و … کسب کنند.

 

تحصیل به روشی مقرون به صرفه تر

صرف نظر از اینکه مجبور هستید در دانشگاه زندگی کنید یا یک آپارتمان را در همان نزدیکی اجاره کنید ، تجربه کالج سنتی می تواند گران باشد. حتی اگر تصمیم به حضور در مؤسسه‌ای برای تحصیل کرده باشید می دانید که برخی اوقات رفت و امد میتواند سخت و خسته کننده باشد. بنابراین ، بسیاری از دانش آموزان می توانند با گذراندن دوره های یادگیری مجازی و زندگی در خانه ، وقت و سرمایه خود را پس انداز کنند. بله ، انها هنوز باید شهریه بپردازند ، اما می توانند در هزینه های جابجایی ، هزینه های مربوط به دانشگاه ، هزینه رفت و آمد و سایر موارد دارای برچسب قیمت ، صرفه جویی کنند.

 

آسودگی در یادگیری

برخلاف دوره های سنتی که نیاز به حضور در یک مکان معین را دارند ، دوره مجازی این گونه محدودیت ها را از سر راه برمیدارد و به شما این امکان را می دهد تا مطالعات خود را حول برنامه خود برنامه ریزی کنید. شما می توانید سخنرانی ها را تماشا کنید و هنگامی که حوصله داشتید مطالعه کنید ، فرقی نمیکند که صبح زود باشد ، اواسط روز و یا اواخر شب. این امر باعث می شود آموزش های از راه دور گزینه مناسبی برای افرادی باشد که از راحتی ، انعطاف پذیری و استقلال لذت می برند.

 

کلاس های مجازی امکانات بیشتری فراهم می آورد

هیچ دو دانش آموزی به یک روش یاد نمی گیرند. انواع شخصیت ها و ترجیحات یادگیری وارد بازی می شوند و سطح فعالیت و عملکرد را تحت تأثیر قرار می دهند. فایده دوره آنلاین این است که به دانش آموز این امکان را می دهد تا با توجه به اولویت های خود برای مشارکت در کلاسها برنامه ریزی کند. به عنوان یک دانشجوی مجازی ، شما می توانید وقتی آمادگی داشتید ، به بحث های گروهی و گفتگوها بپردازید. با داشتن یک کلاسی که به دانشجویان درون گرا و برون گرا فرصتی برای پیشرفت می دهد ، موفقیت در دوره های مجازی ، قابل دسترسی تر از همیشه می باشد.

 

کارفرمایان می دانند که دانشجویان آنلاین سخت کار هستند

یکی از کیفیتی هایی که این دانشجویان از نظر کارفرمایان آینده خود دارند ، مدیریت زمان است. در حالی که بسیاری از دانشجویان سنتی مجبورند این مهارت را در محل کار بیاموزند ، دانشجویان آنلاین در حال حاضر با سالها تجربه در مدیریت زمان به سر می برند. این مهارت کلیدی دانش آموزان را برای موقعیت هایی که در آن ها مستلزم کار مستقل ، چند وظیفه ای و همکاری با همسالان از راه دور است را ، بخصوص جذاب می کند.

 

یادگیری مجازی شما را برای یادگیری در زندگی واقعی آماده می کند

به عنوان یک دانش آموز آنلاین ، شما قادر خواهید بود که به صورت مستقل یادگیری را انجام دهید که احتمالاً در محل کاری خود با آن روبرو خواهید شد. بسیاری از مشاغل برای تکمیل مهارت های جدید یا پیشرفت در فن آوری ، نیاز به آموزش دوره ای در قالب مجازی و همچنین برخی تحقیقات مستقل دارند. با داشتن تجربه در هر دو زمینه ، می توانید کارفرمایان آینده را با توانایی یادگیری و رشد خود در حین کار تحت تأثیر قرار دهید. بسیاری از فارغ التحصیلان مجازی می دانند که از آنجا که آنها قبلاً عادت به یادگیری و کار به عنوان دانشجو داشتند ، بهتر است وقتی زمان فرا رسید ، به عنوان یک کارمند به یادگیری خود ادامه دهند.

 

استاد خصوصی , استاد مجازی , تدریس خصوصی , معلم خصوصی , معلم آنلاین

 

Link 1 , Link 2 , Link 3 , Link 4 , Link 5 , Link 6



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()