نکاتی مربوط به سال تحصیلی پاییز برای دانشجویان مقیم خانه
نوشته شده توسط : amirbsh

سرپرستان مدارس از سراسر کشور عقیده مشترک دارند که بازگشایی مدارس آنها در این مقطع ایمن نیست ، زیرا ویروس کرونا همچنان با سرعت بالایی گسترش می یابد ، و ماه ها هیچ واکسنی پیش بینی نمی شود. بعضی از مدارس شیوه های آموزشی خود را با سازش انجام می دهند که دانش آموزان را یک روز در هفته به کلاس می فرستند تا بتوانند ضمن کمک هزینه و یا آموزش آنلاین خود را آغاز می کنند تا کمک اضافی لازم را کسب کنند که در تنظیمات یک به یک آسانتر است.

 

مهم نیست که سازمان های آموزشی محلی شما چه مسیری را انتخاب می کنند ، مطمئناً نوعی یادگیری آنلاین درگیر خواهد بود ، و در اینجا 5 نکته برای کمک به بچه ها برای آمادگی بهتر برای ترم آنلاین دیگر ارائه شده است.

 

1. آن را به یک روز در مدرسه تبدیل کنید

ممکن است به نظر احمقانه به نظر برسد که فکر کنید روزانه از صبح می گذرید تا "آماده" شوید تا در اتاق خود بنشینید و به یک مانیتور رایانه نگاه کنید ، اما این در واقع وسیله ای کاملاً مؤثر برای کمک به دانش آموزان است که متمرکز بمانند و به هدف خود برسند.جوانان خود را تشویق کنید که از خواب برخیزند ، دوش بگیرند ، صبحانه بخورند و حتی لباس بپوشند تا تحت تأثیر قرار بگیرند. این باعث می شود ذهن و بدن بسیار آماده تر از حالت خاموش کردن زنگ هشدار و یک کامپیوتر در یک حرکت باشد تا به قولی "آماده رفتن" شوند.

 

 2. به طور سرگرم کننده برنامه ریزی کنید

از آنجا که اکنون برنامه های بچه ها ، یک بار دیگر ، در اطراف صفحه رایانه چرخش می یابد ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که صفحه رایانه فقط برای مدرسه نیست. صحبت با والدین دیگر و راه اندازی پاتوق مجازی با دانش آموزان می تواند آن ها را به سطوح بالا ببرد و همچنین سطح علاقه در یادگیری مبتنی بر رایانه ی آنها کمک کند. نسخه های آنلاین بازی های زیادی وجود دارد که از طریق فناوری اشتراک گذاری صفحه نمایش قابل پخش است ... و بازی های ویدیویی خوب با ویژگی های چت قطعاً سرگرم کننده نیز هستند.

 

3. ساعت بی صدا!

گرچه در یک مرحله جزئی در طول روز مدرسه ، یک دانش آموز می تواند با تمرین بی صدا بودن ، نادیده گرفتن خود و شرمساری بالقوه خود را نجات دهد و اطمینان دهد که می داند قبل از انجام هر کاری خاموش است یا خیر؟ شرمندگی می تواند به اضطراب منجر شود ، و اضطراب می تواند به افت شدید تمرکز و اراده منجر شود ، بنابراین مطمئن شوید که به فرزندانتان کمک می کنند تا خود را برای موفقیت آماده کنند.

 

4. برنامه ریزی  زمان دور از صفحه نمایش

یک راه عالی برای شکسته شدن روز مدرسه ، اطمینان حاصل کردن از زمان دور بودن از صفحه برای ایجاد شکاف در فضای باز است. شکاف می تواند در آماده شدن فرزند شما برای نشستن و تمرکز در مقابل صفحه برای باقی مانده روز مؤثر باشد.

 

بیش از هر زمان دیگر ، مهم است که از تکنولوژی فاصله بگیرید و چند ساعت از آن جدا شوید. پیاده روی خانوادگی کنید یا در بیرون بازی کنید تا کمی انرژی بگیرید. تشویق تلاشهای خلاقانه مانند کلاس هنرهای خانگی ، درسهای موسیقی یا نوشتن می تواند برای فرزند شما درمانی باشد و در استعدادهای دور از نور آبی آسیب دیده صفحه نمایش رایانه ، سنگفرش شود.

 

5. برای موارد ناگوار آماده شوید

هر زمان فناوری برای هر نوع ارتباطی ضروری به نظر می رسد ، به نظر می رسد شانس چیزی که با این فناوری اشتباه گرفته می شود 100 برابر شود. اگرچه احتمالاً درست نیست ، اما همان ذهنیت "آه خیر" باید وقتی که (به احتمال زیاد ، باید) حفظ شود. اگر با اتصال در کلاس آنلاین اشتباه می شود. معلمان اکنون کلاس های آنلاین خود را ضبط می کنند ، بنابراین آرام ماندن ، حل مسئله ، پرش به عقب در هر زمان ممکن و رسیدن به معلمان پس از جلسه کلاس ، نباید چیزی برای نگرانی باشد!

 

از آنجا که جهان همچنان به سمت راه اندازی محل کار دور افتاده تر حرکت می کند ، این کلاس های آنلاین شیوه های قالب سازی است که در محیط کار مدرن یافت می شود ، بنابراین با ارائه نکاتی به بچه های خود می توانید نشانگرهایی را که ممکن است ارتباط مستقیمی با کلاس آنها  نداشته باشد ، به شما کمک کند. همانطور که این نکات ذکر شده در اینجا به آنها کمک می کند تا از تنظیمات کلاس آنلاین استفاده کنند.

boonka





:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: