چرا مشارکت خانواده در است آموزش مهم است؟
نوشته شده توسط : amirbsh

برای بهبود پیشرفت دانش آموزان ، 15 سال آخر مدرسه اصلاحات در برنامه درسی دوره ، آموزش متمرکز شده است روش ها ، و تربیت معلم. با این حال استینبرگ ادعا می کند که اینها اصلاحات بسیار کم انجام شده است ، زیرا دانشگاهی است این موفقیت بیشتر توسط زندگی کودکان خارج از کشور شکل می گیرد دیوارهای مدرسه ، به ویژه والدین ، ​​همسالان و چگونگی آنها وقت خارج از مدرسه بگذرانید. اگر این کشور قرار است چرخش کند پیشرفت تحصیلی ، یکی از مهمترین مشکلاتی که باید مورد توجه قرار گیرد شیوع بالای والدین از کار افتاده است. استینبرگ تخمین می زند که تقریباً از هر سه پدر و مادر یک ایده ندارند اینکه فرزندشان در مدرسه چگونه کار می کند و از هر شش نفر یک نفر اینگونه نیست مراقب باشید که آیا فرزند آنها در مدرسه نمرات خوبی کسب می کند یا نه پروفسور هاروارد رابرت پاتنام 2 موافق این ارزیابی است اهمیت تشویق به مشارکت خانواده ها در آنها آموزش کودکان او نوشته است که انتخاب بین 10٪ افزایش بودجه مدرسه یا 10٪ افزایش والدین مشارکت ، او در مشارکت والدین سرمایه گذاری می کند.

چه شواهدی از ارزش مشارکت خانواده در آموزش وجود دارد؟

شواهد روشن است. وقتی والدین درگیر آنها می شوند در مدرسه ، دانش آموزان نمرات بهتری می گیرند ، نمره بالاتری می گیرند آزمونهای استاندارد ، و ترجیح می دهد کمتر ، و همچنین انجام داده است سوابق حضور بهتر ، آرزوهای بالاتر و مثبت تر نگرش در مورد مدرسه و مشق شب. چه بیشتر ، اینها تأثیرات مثبت برای کودکانی که در آن بزرگ می شوند مهم است خانواده های محروم ، بسیار استرس دیده. ما همچنین می دانیم که مهمترین تأثیر در والدین درگیر می شوند یا از مشارکت در آنها مستثنی هستند آموزش کودک معلمان و مدیران است. چه معلم ثابت کرده است که مهم تر در چقدر آگاه است والدین در مورد کمک به فرزندشان در کار مدرسه بیش از هستند تحصیلات والدین یا وضعیت تأهل. با این حال فقط 4٪ تا 15٪ از معلمان در زمینه مشارکت والدین دوره کار کرده اند.

چه سیاست ها و برنامه هایی به خانواده ها کمک می کند تا فرزندان خود را آموزش دهند؟

سیاست گذاران علاقه مند به ارتقا موفقیت مدارس باید به دنبال آن باشند. مشارکت های خانوادگی ، مدرسه ای و اجتماعی یکی از راه های این کار است سیاست گذاران می توانند مشارکت خانواده را ایجاد کنند. در سطح ملی ، هزینه از این مشارکت ها برای هر دانش آموز حدود 20 تا 30 دلار برای همه دانش آموزان است ، منطقه و هزینه های دولتی علاوه بر این ، مناطق مدرسه با یک مورد از بودجه برای مشارکت ها از کیفیت بالاتری برخوردار است 25. برنامه های مشارکت مراقبت از کودک با کیفیت بالا به معنای بهبود قابل اندازه گیری است در مهارت های زبان ، ریاضی و اجتماعی تا کلاس دوم. که در در واقع ، یک مراقب بی کیفیت را جایگزین یک مراقب عالی کنید آمادگی مدرسه کودک را 50٪ بهبود می بخشد. بیشتر نگاه می کنم در جاده ها ، کودکان در مدارس پیش دبستانی با کیفیت بالاتر احتمال بیشتری دارد دستمزد بهتری کسب کنید و دبیرستان و دانشگاه را به پایان برسانید. 27 ، 28 ، 29 ، 30 برنامه های مدرسه تابستانی به کاهش روند کاهش کمک کرده است دستاوردی که در بین کودکان فقیر در طول تابستان رخ می دهد ماه ها. هم بچه های محروم و هم محروم در این دوره یاد می گیرند همین میزان در طول سال تحصیلی. در طول تابستان ، نمرات آزمون کودکان با مزیت بهبود می یابد ، در حالی که محروم است بچه ها آب پا می کنند. در پایان دوره ابتدایی ، گسترش شکاف موفقیت بین بچه های کم درآمد و متوسط ​​آنها همسالان کلاس را می توان به طور کامل با یادگیری تابستان توضیح داد تلفات. در پاسخ ، آکادمی تابستانی بالتیمور استفاده کرد داوطلبان دانشگاه برای آموزش مدرسه تابستانی به مهد کودک ها در مناطق فقیرنشین و شهری. بعد از سال سوم دانش آموزان 32. افزایش نمره آزمون خواندن برنامه های خارج از مدرسه ، تجربه های یادگیری را فراهم می کند برای کودکان مدرسه ای در محیط های تحت نظارت. در مطالعه اخیر در مورد 25 برنامه ، مشارکت دانش آموزان منجر به مدرسه بهتر شد عملکرد ، نگرش مثبت تر نسبت به مدرسه ، بالاتر است عملکرد آموزشی و بهبود حضور در مدرسه.





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: